Not-so-Magical Universe

a place of craziness? yeah.

My Diary

My boring angst life. Haha.

view:  full / summary

August 6, 2010 (8.6.10)

Posted on August 6, 2010 at 7:25 PM Comments comments (0)

Gabbi invited me to mall with Nicolette & Shelly tomorrow. Mom says no, 'coz we gottah go buy school supplies. :\ Great. Gabbi gonnah brag. And nobody gives a shit either. Lol. I'm so mean on the internet. Haha. 

Summer 2010!

Posted on August 6, 2010 at 6:11 PM

Friday: May 28, 2010 –

Went tubing with Erika. Second time. Tuyet, Austin were there. I had fun. Barrel rolled was Austin, possible Erika. It was fun. Tuyet was good. I had fun. Sunburn on upper arms. Butt hurts like hell. Tuyet had fun!


Saturday: May 29, 2010 –

Huston Girls' Day out. Lots of walking. 13 hours of shopping. Tina walked off whenever we were in the clothes shop. Bitchhhh. How dare she. And she acted like it was nothing. Eve...

Read Full Post »

Freshman (2009)

Posted on August 6, 2010 at 6:09 PM

Friday, November 20, 2009 -

So today... I know Shelly is already use to me and Amber hanging out. Awwh... crap. I like it when she's bothered whenever I am around Amber. Now it's no fun at all. ): I think I'm losing contact with Shelly... wtfudge... awhhh dangit. I want to be friends with her -- besttt friend. But, I just can't. Plus, I think Shelly's a little boring. Amber is hilarious. Amelia is funny, too. Uhmm, Gabbi went to Nicolette's house today. They are soo boring. I cal...

Read Full Post »

Today. (11/20/09)

Posted on November 20, 2009 at 6:43 PM

So today... I know Shelly is already use to me and Amber hanging out. Awwh... crap. I like it when she's bothered whenever I am around Amber. Now it's no fun at all. ): I think I'm losing contact with Shelly... wtfudge... awhhh dangit. I want to be friends with her -- besttt friend. But, I just can't. Plus, I think Shelly's a little boring. Amber is hilarious. Amelia is funny, too. Uhmm, Gabbi went to Nicolette's house today. They are soo boring. I called them a couple hours ago (2 hours ago)...

Read Full Post »

Year Freshman (2009)

Posted on November 20, 2009 at 6:41 PM

 

August Something, 2009 -

I met Shelly at the lunch line in TCH. Thank you God. Thank you so much. You answered my prayers. I love you God. I don't want to lose her. Ever.

 

September 17, 2009 -

Blaine Romero likes Shelly. Oh em gee. I got Blaine's number. Haha...

 

September 18, 2009 -

Somewhere near 11 PM, I called Shelly. Actually, she called me from her house phone number. We talked for almost 2 hours. Lol. It ...

Read Full Post »

Rss_feed

Recent Videos

517 views - 1 comment
498 views - 0 comments
449 views - 0 comments
465 views - 0 comments

Countdown

Quote of the Day

Quote of the Day